jeetje effe wennen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van branco - WaarBenJij.nu jeetje effe wennen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van branco - WaarBenJij.nu

jeetje effe wennen!!

Door: branco

Blijf op de hoogte en volg

26 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal,

nou na 16 uur reizen had ik t ook wel effe gehad,vliegen ging prima alleen geen oog dicht gedaan.
kwam kwart over 5 aan,was die kerel te laat ikke daar wachten.pfff.....toen naar het hostel rijden kom je onderweg de townships tegen...wat echt wel schrikken is!!!
maar het hostel is mooi en leuke mensen.ook nederlanders.
toen kwam het leukste van de hele dag,autorijden..hahaha echt wennen!! echt zo raar wil de hele tijd naar rechts ging nog elke keer goed.slik....
is hier super warm ben ook al aardig verbrand.dus het gaat wel goed komen!!!
tot nu toe gaat alles goed heb ook al 2 uurtjes gesurfd echt boven mijn verwachting hoe het surfen hier is!!
ik hou jullie op de hoogte!!
en het weer daar??? brrrrrr..hahaha


latersssssssss.............

aloha chris

  • 26 Januari 2006 - 19:32

    Roelof Mr Wolf:

    ja koud en werken he we hebben gister nog even vliegtuigen gespot was wel lach en ik heb vandaag even grieks gekookt voor huit en nienke vet mislukt beetje jammer dus lekker gesurft daar heb ik oook zin man

  • 26 Januari 2006 - 19:37

    Lianne;):

    Hey man heb niet eens ff gedag kunnen zeggen of je veel plezier toe kunnen wensen haha. Hoop dat je het een beetje naar je zin hebt :) groetjes kus lianne

  • 26 Januari 2006 - 21:13

    Ron En Essy:

    hey kerel

    hier is het nog wel redelijk :( (not). maar morgen ga ik naar oosterijk toe daar is het ook lkkr weer - 25 en overdag rond de -6 graden das wel wat anders dan wat jij daar hebt!! nou ik spreek je na mijn vakantie wel weer.

    ps: esther vond het erg jammer dat ze jou niet meer heeft gezien en ze wenst jou daar heel veel plezier.

    Groeten Ron en Essy

  • 26 Januari 2006 - 21:16

    Maaike:

    He Branco, jij zit toch in Kaapstad??? een vriend van mij Tjade zit daar nu ook. Hij zit er inmiddels alweer een half jaar! Wie weet dat je hem tegen het lijf loopt. Veel plezier daar, geniet ervan. Liefs Maaike

  • 26 Januari 2006 - 23:43

    Kwek Kwek:

    Jeetje al lekker wezen surfen vet chill!! Geniet ervan..!! En hoe smaakt t biertje daar??

    Spreek je laterssz

    x mariek

  • 27 Januari 2006 - 05:10

    Sabje:

    hey daaro!

    Super dat je goed bent aangekomen, hoop dat je er een super tijd gaat hebben. Hier in Australie gaat het prima. Superheet en ben nog steeds aant werk. Volgende wk donderdag terug naar Sydney (terug naar de bewoonde wereld) Kan niet w88! Hey veel plezier daar ik ga zo naar de Pub!
    Kus van Sabrina

  • 27 Januari 2006 - 08:39

    Nanda!:

    Heeee wat leuk!!! Ik wist niet eens dat je weg was! Ik ga nu naar Schiphol mijn ouders ophalen, alleen hebben ze 4.5 uur vertraging! We blijven wel contact houden! Veel plezier daar!!! xxx Nana

  • 27 Januari 2006 - 10:01

    Carla:

    hey!!
    fijn te horen dat je goed bent aangekomen!! kon je nog een beetje surfen je hebt het al zoooo lang niet meer gedaan, haha!!
    We kunnen bijna schaatsen in nederland. Nog heel veel plezier en spreek je snel weer.
    Dikke kus xxx carla

  • 27 Januari 2006 - 10:12

    Jendo:

    Heey kerel jonge!!Mooi dat alles goed gaat..ben blij voor je!!Maar eerlijk gezeged dacht ik dat je deze week weg zou..Wilde je nl nog ff bellen om succes te wensen..Nou kerel maak er wat van en ik spreek je snel weer!Laterzzzz jonge..

  • 27 Januari 2006 - 10:34

    Jacob:

    Hey maattie, goed om te lezen dat je het daar goed heb. hehehehehe ik ben ook al verbrand iets te lang onder de zonnebank geweest. Ik zal verdomme volgende week ook weer werken, ga je zien, hopelijk in zuid afrika we doen ons best.
    Dikke kus

  • 27 Januari 2006 - 11:39

    Tien:

    Hee poppie!!
    Gelukkig ben je helemaal heel aangekomen! Dus het surfen is helemaal geweldig, goed man oja AKKOORD.. Ja chris grappig hoe het weer hier is, is zag net 2 verdwaalde sneeuwvlokjes voor mijn raam langs gaan dus dat zegt wel genoeg dacht ik zo. KLOTE dus haha.. En het is weer vrijdag dus weer weekend! Zal wel weer gezellig worden.. Wat is een township eigenlijk (politie of zo) nou ja hoor t wel. Maar nog heel veel lol daar groetjes aan iedereen die wij niet kennen. Dikke kus op je kopje tieneliene

  • 27 Januari 2006 - 12:09

    Simone:

    Hey, zo te horen ben je nu al aan het genieten. goed bezig hoor. Veel succes en tot horens!!
    kuzz simone

  • 27 Januari 2006 - 14:39

    Krissy:

    Heey pop..!

    Jammer dat ik je ni meer ff heb gesproken voordat je weg ging.. maar goed..!
    Maar er wat van daar, en ni teveel afrikaantjes versieren he :P..

    Kusssssssss... (K)
    krissy

  • 27 Januari 2006 - 15:33

    Arnold:

    he man, jij en verbranden moet het wel echt heet zijn, hier in grun is het bij de kachel ook lekker warm, ga je later spreken, vet veel spas, laterssssssssss

  • 27 Januari 2006 - 20:27

    Roelof:

    he neehoofd hoe is die kom je deze week ook een biertje drinken o nee mag niet hehe he branco ik ga bier drinken bij beer lekker bij de verwarming later ik doe de gr wel even in het hert haha

  • 28 Januari 2006 - 12:36

    Dominika:

    Hey hey, zo te horen ga jij je daar wel vermaken en gelijk heb je. Stuur maar wat warmte deze kant op, want ik heb er behoorlijk genoeg van, brrr die kou. Nou ik hou je verhaaltjes wel in de gaten!!! Heel veel plezier en een dikke kus van mij. Liefs Do

  • 29 Januari 2006 - 10:17

    Christian:

    Hey kerel, hoe issie daar? Hier alles prima. Er kan in NL zelfs al geschaatst worden. Ik haal straks maar ook maar ff de ijzers uit het vet. Maar jij vermaakt je vast wel daar. Nou, het gaat je goed daar en ik spreek je wel weer. MZZL!!!

  • 29 Januari 2006 - 16:29

    Cortijn:

    he kerel..ik kom der aan...kliene 4 weken en ik bij je zijn.we spreken elkaar nog succes alvast.laterss.. xxx Cortijn

  • 29 Januari 2006 - 19:21

    Amanda:

    Hallo hallo!! Ja ja, dat klinkt goed, voor mij nog een paar nachtjes en dan kom ik er aan!! Zet maar vast een bierte koud!! hahahaha! Dikke kus en tot snel.

  • 30 Januari 2006 - 08:57

    Mr. Branco:

    he hallo daar allemaal!!! bedankt voor jullie leuke berichtjes!!ik ga zo lekker t water weeer op!! werkse allemaal en de groeten chris

  • 30 Januari 2006 - 09:42

    Els:

    Brrrr... Zeg dat wel ja! Bastard! Dus alweer druk bezig met van alles en nog wat! Goed bezig jongen!:P

    Dikke kus en knuff

    Maak er wat moois van!

  • 30 Januari 2006 - 22:27

    Margo:

    Ja, ik ben jaloers! Hoewel het afgelopen weekend wel erg super was met die vrieskou en toch dat mooie zonnetje! Amsterdam lag er goed bij. Ik kreeg spontaan zin om te gaan skien, dus dat ga ik dan ook maar doen.
    Wanneer plaats je de eerste foto´s van je op je board of met de Tafelberg? Al ervaring met braaien en de baboons op Kaap de Goede Hoop? En de groeten aan de pinguins in Simons Town...
    Geniet baaie veel! X

  • 31 Januari 2006 - 11:05

    Sietse:

    Super....kben net terug uit italie (skieen)...maar veel plezier nog......laterz

  • 31 Januari 2006 - 15:13

    Je (ex) Collega's:

    Hé Branco,

    Kan je ook even bekijken of ze daar misschien toe zijn aan mooie goed geisoleerd houtskelet woningen ?
    Perfect geisoleerd, dus houdt de warmte buiten de deur.

    Groeten Martin en de rest van je (ex) collega's van Kramer's Bouwbedrijf B.V

  • 31 Januari 2006 - 17:47

    RoOwszaa.xx:

    Eehy Szgatjjeeee:D
    Allus chill daar?hihi.
    met mamm laurensz en mij gaat het ook goett hoor.
    kheb nu al sin in de somervakantie:D:D.
    maar kmis je wel heurr:(
    veel plesier daaro kmoet huiswerk maken van mamma:P
    xxx rosza

  • 31 Januari 2006 - 18:42

    Martin:

    EEwj branco, was zaterdag vet beter feestje in Amsterdam. zo dat je het even weet!!!!!!!!!!!!!!!!

    dikke kus

  • 02 Februari 2006 - 18:52

    Oem:

    oek

  • 06 Februari 2006 - 17:54

    Paulien:

    Hoi Christian mail je mij even. Ik heb je net een mail gestuurd. groetjes mam

  • 07 Februari 2006 - 21:33

    Lowys:

    heyy branco! zo te horen heb je t wel naar je zin ;) leuke site btw.. veel plezier daaro kuzz

  • 11 Februari 2006 - 17:25

    Gidi:

    He Branco! Lekker bakken daar??? Mag van mij ook wel zomer worden hiero! Nog een paar maandjes wachten en dan lekker naar ons nieuwe huis!!! Misschien wel een idee om ook een "braai" in de muur te metselen!
    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt daar!

    Gr. Gideon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 12582

Voorgaande reizen:

25 Januari 2006 - 26 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: