jeetje effe wennen!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van branco - WaarBenJij.nu jeetje effe wennen!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van branco - WaarBenJij.nu

jeetje effe wennen!!

Door: branco

Blijf op de hoogte en volg

09 Februari 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

hallo allemaal,

het is hier nog prima vertoefen in het warme zuid-afrika!!
ben erg veel aan het surfen elke dag!! begin s'ochtends op sunset beach en s'middags ga ik naar big bay of melkbos!!
hebben ook een paar dagen golven van 5 meter gehad.check morgen de foto's op www.azevedoclub.tk..
trek veel op hier met een nederlander (frank)zit hier al en tijdje!!
is echt een super mooi land met elke dag wind en zon!!
hoop dat alles goed gaat met iedereen,mis jullie wel hoor!!
aan het gastenboek word gewerkt op azevedoclub.tk.
aloha chris

  • 10 Februari 2006 - 16:41

    De Buffel.. ;):

    Hey Branco! leuk dat je het daar naar je zin hebt! Hier gaat alles zijn gangetje, volgende week beginnen met afstuderen en dan in november naar Nieuw Zeeland! have fun!! ciao

  • 20 Februari 2006 - 15:56

    Mariek:

    super super!! enne.. helemaal jaloers!! helaas mag ik nog een aantal maanden wachten voordat voor mij t avontuur begint!!

    Take care!!

    greetzzz x kwek kwek

  • 21 Februari 2006 - 09:20

    Amarins:

    he man! het is dus zover!
    Ik heb je nog gezocht in JOure-city, maar hoorde dat je al weg was! Geniet er lekker van! NIet vergeten ook ff te gaan abseilen van deTafelberg he! echt suhuhuper!
    Ik ben zwaar jaloers, voor mij nog 1 jaar ploeteren, dan zit ik daar ook!
    enjoy ;)

  • 27 Februari 2006 - 07:27

    Afrikaan 2:

    yes yes ... 3 daagjes kerel. sta ik naast je in het warme afrika..
    we mailen nog ff...
    latersss

  • 03 Maart 2006 - 11:26

    Elsbeth:

    he chtis dus alles goed daar?
    We hebben gister cortijn naar je toe gestuurd, dus zul je goed op hem passen!
    veel plezier daar nog.
    kus elsbeth

  • 09 Maart 2006 - 09:23

    Mariek:

    Enne...nog steeds aan t surfen :p!!

    Waarneer komt de update?

    kuxx mariek

  • 23 Maart 2006 - 18:24

    Jaski:

    Hey lullo leef je nog? hoor niet echt veel meer van je.. kan een goed teken zijn.. Nog lekker aan het surfen ed, leuke, maffe dingen meegemaakt? al aan het werk of nog veeeeel geld ;) ben benieuwd!! gegroet kerels!!

  • 24 Maart 2006 - 18:12

    Simone:

    en hoe is't met jou dan? we horen niet veel meer van je. Jammer... Dat betekent vast dat je het helemaal naar je zin hebt!
    kuzz simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 12571

Voorgaande reizen:

25 Januari 2006 - 26 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: